tirsdag den 13. juli 2010

Home Sweet Home


Så er vi hjemme igen efter nogle dejlige dage i mine forældres hus. Det har været skønt at have fri adgang til haven, og ungerne har nydt i fulde drag at kunne trissse ind og ud som det passede dem. Og det har jo passet perfekt med vejret!
Men selvom det har været skønt, så er det nu også RIGTIG DEJLIGT AT VÆRE HJEMME IGEN. Der falder en helt anden ro over os når vi er inden for egne fire vægge. Fordybningen her i sofaen passer nu en gang bedst til min rumpet og madrasserne i soveværelset giver den bedste nattesøvn ;) Nu ser jeg frem til at nyde de sidste dage af min ferie sammen med ungerne inden der står arbejde på skemaet igen fra på mandag. Bliver spændende om det kun er for 14 dage, og jeg så skal hjem og hygge mig igen fra 1. august...

God søndag ...øh tirsdag aften :)
Kender I det når man har den der "forkert dag" følelse?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails