fredag den 27. august 2010

Det bliver dyrt

NoaNoa har lavet en kollektion til de helt små. Jeg har længe gået og sukket og ventet på at Emma skulle blive stor nok til deres pigekollektion. Det gik lidt stærkere end forventet, så i dag måtte jeg en tur forbi og kigge på sagerne. Og lidt kom der med hjem :)


Og i morgen skal jeg til åbent hus og se på tøj fra POMPdeLUX. Glæder mig til at se hvad de byder på i denne kollektion. Jeg er vild med deres tøj, og har allerede udset mig et par ting jeg skal se nærmere på...

Billedet er lånt på POMPdeLUX.dk

Lørdag aften står den på kærestehygge. Oliver skal ud til mormor og morfar, og Emma skal passes hos farmor og farfar. Vi skal ind og se Mick Øgendahl. Jeg glæder mig!
Søndag skal vi en tur i Bonbonland sammen med mormor og morfar, mens Emma bliver hos farmor og farfar. Glæder mig til en hel dag sammen med Oliver, uden at lillesøster er der.

God weekend blogland!

2 kommentarer:

  1. Tak for din kommentar på min blog. Jeg kan heller ikke få det "Følg blog" til at virke, så jeg vender frygteligt tilbage imorgen :)

    Mht. NoaNoa til de helt små ... uha, de er vist godt at mine piger er alt for store. Jeg var ved at gå i svime, da jeg så det i sidste uge.

    PS. Den der Kitchen-aid køkkenmaskin er en drøm kan jeg hilse at sige.

    SvarSlet
  2. Velkommen til :)

    Er også bange for at det bliver rigtig dyrt med det der NoaNoa tøj. Slet ikke godt når man ikke har noget job ;)

    Håber håber håber en dag at få en Kitchen-aid maskine. Heldigvis vil manden også rigtig gerne have en :))

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails