fredag den 10. februar 2012

Projekt fra skuffen

I aften vil jeg videre med et projekt jeg blev inspireret til på julemarkedet i Roskilde. I aften bruger jeg saksen, så håber jeg at min mor kan hjælpe mig videre med hæklenålen i morgen.


Jeg har hostet mig igennem hele januar og nu halvdelen af februar, hvilket har resulteret i en fiberspræning i brystkassen - øv øv øv, hvor har det bare gjort ondt :( Nu er jeg heldigvis ved at være frisk igen, og kan forhåbentlig snart sove på højre side igen også!


Her har postbudet også været forbi med en portion af de lækre minimega-rester...


Der var også puttet lidt ekstra i pakken :)

2 kommentarer:

  1. Føj da - en fibersprængning. Jeg har været udsat for liget tilsvarende, så jeg føler med dig. Havde lungebetændelse i hele december måned, og fik derefter mioser i højre side, som resulterede i at jeg ikke kunne sove på ryggen. Men nu er jeg heldigvis ovenpå igen. To måneder tog det. Og det tager på kræfterne. God bedring til dig. Håber også snart du er het ovenpå igen.

    Og jeg er lidt spændt på hvad du skal til at hækle...

    SvarSlet
  2. Tak :) Ja, det tager på kræfterne! Godt at du er frisk igen.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails