lørdag den 17. marts 2012

Jeg sagde det jo

At jeg ikke var færdig med at sy bukser...

Der er trillet endnu et par til Lillesøster igennem maskinen.





Inden i er der små fine stjerner.



I får også lige et billede af dem fra forleden - nu med model.


Nu har jeg kun et enkelt par mere i støbeskeen, men jeg garanterer ikke for at de bliver det sidste par i denne omgang. Storebror har også luftet ønsket om et par mere. Jeg vil gerne sy ham et par i velour med stjerne, men kan ikke finde noget nogen steder... Nogen der kan hjælpe?

God weekend! Inden længe drager vi en tur ned til svigerforældrene, de har inviteret os ud og spise i aften.


2 kommentarer:

  1. Hvor er de bare søde de bukser, er helt vild med begge par.
    Jeg har også det der svampe stof, bare i orange, måske bassen skal have et par forårs bukser med det som lommer:-)

    SvarSlet
  2. Tak :) Tøsen er også vild med dem. Synes svampestoffet er så fint :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails