mandag den 7. januar 2013

Juuhuu...

Juuhuu... som i; Er der mon stadig nogen derude..?

Og juuhuu..! som i; Jeg har fået syet igen" :)

Jeg har syet bukser til vores lille kusine Luna i str. 62/68, for i morgen skal vi på besøg hos min bror og svigerinde. Vi har en fast aftale om, at vi spiser sammen 2. tirsdag i hver måned. Det er super hyggeligt, ikke noget vildt og bare hverdagsmad, som vi alligevel ville have lavet til os selv.

Jeg har længe "truet" med at der skulle sys "kusinebukser" af nogle af mine stofrester og nu fik jeg endelig tager mig sammen til at sy et par. Nu skal jeg bare lige se hvordan de passser og så ligger der mere stof klar ud over hele spisebordet.



6 kommentarer:

  1. Såååå søt.
    Nydelig stoff.
    Har også planer om å sy noen posebukser snart.
    Når jeg får tid....
    Ha en fin kveld!

    SvarSlet
  2. Så fine! Den gaven blir nok godt mottatt :-)

    SvarSlet
  3. Tak for de rosende ord :) Og tak fordi I stadig kigger forbi!
    Bukserne blev godt modtaget og passede rigtig fint, så nu skal saksen og symaskinen igang igen.

    SvarSlet
  4. Hvor er de altså fine - er sikker på de bliver et hit. Jeg har også syet bukser (og en tunika) i det stof og jeg synes det er så smukt.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Christina :) Det er nemlig rigtig fint! Det var desværre en rest, så nu er der ikke mere ;)

      Slet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails