lørdag den 19. juni 2010

Loppemarked, citroner og tomater

Vi har været på loppemarked i formiddag. Der var desværre ikke noget "guld" der kaldte på at komme med hjem. Retrosengetøjet var smutte lige for næsen af mig. En enkelt pige havde snuppet det hele... hrmf!
Men det blev til et Spiderman hæfte, en børnebog og tre sylteglas. Et par af glassene skal der lemoncurd i. Opskriften har jeg fundet her.


Og det sidste tror jeg de her skal i, når de altså har stået i ovnen i 4 timer...


God lørdag til jer alle!

2 kommentarer:

  1. MUMS siger jeg bare!!!! Det smagte fantastisk smukke - sådan en gang hjemmelavet lemon curd vil altid blive værdsat herhjemme ;-) Tomaterne var også gode - men nu har jeg jo altså en MEGET sød tand - griner!

    SvarSlet
  2. eller mange søde tænder ;-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails