torsdag den 9. september 2010

Hvad uldsokkerne frembragte

Jeg er blevet færdig med lidt forskellige projekter i dag.

Der er blevet syet rib på Emmas bukser.


Det ser ud somom de er skæve, men det er de altså ikke ;)

Syet nye puder til sofaen.



De er allerede både godkendt og taget i brug :)




Og forleden fik dukkerne ny dyne. Emma putter dukker og putter dukker, men hun blev sur på den gamle dyne fordi den var så tyk at den bare lagde sig ovenpå dukkerne og faldt af når hun kørte med dem. Dukkevognen er min fra da jeg var barn.



I morgen skal jeg afprøve et kjolemønster jeg har liggende.

5 kommentarer:

  1. Årh noget fint dukkesengetøj... bare man havde en lille pige at forkæle:-)

    SvarSlet
  2. Sikke nogle fine dejlige sager, du har kreeret :)

    SvarSlet
  3. Hvor fint søde :-) Dejligt med kreative sokker!

    SvarSlet
  4. Julie: Tak :) Ja, jeg synes også det er nemmere at sy til pigerne end til drengene. Oliver vil så gerne have at jeg syr til ham også, så jeg overvejer om jeg skal kaste mig ud i en trøje med lynlås...

    Helle: Tak :)

    Mille: Tak søde :) Du har vist sokker af samme mærke ;)

    SvarSlet
  5. Takk for du er med i vognposekonkurransen min! Bli gjerne med i de andre konkurransene mine også!

    Klem

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails