søndag den 31. oktober 2010

Den søde juletid

Jeg ved ikke hvad det er der sker, men det springer altså op i min kurv... Jeg plejer slet ikke at tænke på jul endnu, men jeg glæder mig SÅ meget til jeg kan begynde at pynte op. Må dog hellere vente lidt endnu. Ellers tror jeg manden sætter mig på gaden ;)



Jeg burde vist egentlig snart have procenter hos Søstrene, og måske også stoppe med at læse Karens blog...
Vi har været en tur forbi Panduro i dag. Der kom lidt papir med hjem, men de havde desværre ikke de små rådyr jeg også var på udkig efter, men de bestiller dem hjem til mig. Glæder mig til et lille projekt jeg har i tankerne.

Til slut får I lige et billede af dagens vovehals. Manden har sat tøsefilm på DVD'en, så jeg må hellere benytte mig af det, og lukke computeren for i aften :)


1 kommentar:

  1. Jeg er helt vild med de svampe. Det ender nok med at jeg har huset fyldt med disse inden julen er slut :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails