lørdag den 30. oktober 2010

Det blev ribs

Så er der bestilt gan til den her. Det blev ribs - hvis den bliver rigtig fin må jeg se om ikke jeg kan overtale Olde til også at strikke en i blomme ;)
Jeg har allerede fået opskriften på mail, så nu venter jeg spændt på at garnet kommer.


Garn og opskrift er fra rasmilla.dk

Mormor er blevet færdig med vesten, så nu leder jeg med lys og lygte efter knapper bestrukket med sødt (helst blomstret) lilla stof. Nogen der ved hvor jeg kan finde sådan nogen?

Her hjemme sniger julen sig også så småt med hjem når jeg er ude, men det må I vente med at se til i morgen.

1 kommentar:

  1. Ai hvor jeg glæder mig til at se resultaterne. Jeg har vist farmor din blog, og hun synes også rigtig godt om blusen ;-) Knus

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails