onsdag den 7. juli 2010

Vi holder ferie...

Vi holder ferie, eller det vil sige, at I denne uge er det kun mig der holder ferie og ungerne har korte dage. Derfor sker der ikke så meget her på bloggen. Vi har holdt 14 dages ferie sammen alle sammen og i næste uge skal ungerne og jeg have en uge sammen igen. Allan er startet på job i mandags.

Weekenden tilbragte vi hos Farmor og Farfar, i deres have. Lørdag aften var vi en tur på stranden og begge unger nød det! Emma bryder sig bare ikke om konceptet tang, så hver gang hun fik noget mellem fingrene skreg hun højt, og Farfar kom straks og fjernede det :O)

Billede følger... Det ligger på Allans telefon.

Jeg er også blev ramt - ramt af Granny Stripes. Jeg er startet i det små med de farver jeg lige havde på lager. Det skal ende med at blive et tæppe til Emmas dukkevogn, for jeg har helt sikkert ikke så meget tålmodighed som hende her...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails