tirsdag den 22. februar 2011

Barbapapa og 100 læsere

For et stykke tid siden faldt jeg over nogle strygemærker med Barbapapa i H&M. De har ligget og ventet på at komme på et par bukser til prinsessen. Mønsteret er det sædvanlige fra MiniKrea. Denne gang har jeg varieret det med en lyserød tittekant i siderne. Istedet for tittekant med snor i er det her lavet med et stykke fladt skråbånd.






Ungerne og jeg holder vinterferie - endnu en gode ved at være studerende :) Dagens projekt har været at købe fastelavnskomstume til Storebror. Han har villet være heks, men ændrede mening til Bakugankæmper. Nu er kostumet i hus, så nu håber jeg ikke han ændrer mening inden d. 7. marts hvor der er fastelavnsfest i børnehaven.

Og og og... Så har jeg jo rundet 100 faste læsere! Hvor er det vildt at der er så mange, der har lyst til at læse med - også selvom der til tider er lidt stille her. Mange mange tak allesammen! Det bør da fejres med en Give Away... Hmm lægger lige hovedet i blød. Er helt blank for ideer til en præmie...

Nu vil jeg nyde resten af eftermiddagen med benene oppe, det nye BoligLiv og familien omkring mig :) I aften står den på pandekager med is til aftensmad - det er vel ferie ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails