torsdag den 3. februar 2011

Jeg har indtaget sofaen

Jeg troede (naivt) at vi slap for den omgangsyge, der florerer omkring os, sad endda og pralede med det hos en veninde i tirsdags, men men men... I nat har jeg indtaget sofaen og forventer at ligge her det meste af dagen. Det er bare SÅ dårlig timing eftersom jeg startede ny uddannelse i tirsdags og egentlig også skulle på aftenskole i aften!

Men heldigvis har jeg da lidt at hygge mig med, der er nemlig kommet nye kataloger fra Stof & Stil i dag :) Uuhhh det er mange lækre ting!


3 kommentarer:

  1. Øjjj - er de kommet med nyt katalog! Dem må jeg have fat i ASAP :-)

    SvarSlet
  2. Har hørt en anden lille fugl synge om at katalogerne var kommet. Nu vil jeg snart (om 5 kvarter) skynde mig hjem og se i postkassen, om Postmand Per har husket mig!

    SvarSlet
  3. Øv øv øv søde - rigtig god bedring! Og kan du så lære at lade være med at prale ;-) thihi
    Knus

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails