tirsdag den 3. august 2010

Jeg er kommet igang!

Her til morgen har jeg været ude på min første løbetur i meget lang tid. Det føles super godt at være kommet igang igen. Jeg ville egentlig have været afsted igår, men så var der igen strøm på Ipod'en, og musik skal der jo til :) Løber I med eller uden musik i ørene?

Beklager at de ikke er blevet pudset til lejligheden ;)

Jeg er jo blevet meldt ind i de lediges klub, så nu må tiden være der til at få gjort lidt ved formen igen. Det tager forresten sin tid at melde sig ind i den klub! Hele min formiddag igår gik med at udfylde diverse blanketter og CV'er. I dag skal jeg så på posthuset og have sendt en hel bunke papirer. Utroligt det ikke kan klares pr. mail.


Det endte med at blive en lidt tårevådet afsked i fredags da jeg havde sidste arbejdsdag. Jeg fik disse to meget meget flotte buketter. Den lilla fra min arbejdsplads og den gule fra en rigtig god kunde, sammen med et rigtig sødt kort. Det er sjovt at man med nogen mennesker kan føle at man har kendt dem hele livet, og er rigtig tætte selvom man kun har mødt dem én gang og ellers kun har snakket i telefon sammen. Hende kommer jeg til at savne rigtig meget!

I lørdags var manden og jeg en tur i hovedstaden. Vi kiggede i en masse lækre butikker, NØ i Larsbjørnsstræde kan varmt anbefales! Men jeg endte med kun at købe lidt gavepapir og en bog hos Søstrene.

Kunne ikke bestemme mig, så der måtte en rulle af hver med hjem.

Vi havde en rigtig hyggelig dag. Vi var også en tur ude i Ravnsborggade, men vi var der desværre så sent, så butikkerne havde lukket. Men der er det helt sikkert til at finde en masse mærkelige gamle ting :) Men så gik vi en tur på Nørrebros Bryghus, det kan bestemt også anbefales! Vi sluttede dagen med at spise mexicansk i Istedgade. Og en kedelig togtur hjem blev forvandlet til en hyggelig "vennekomsammen", da vi mødte vores skønne venner da vi ventede på toget på Hovedbanen :)

Nu vil jeg smutte i bad og køre en tur i Stof2000 og købe ind til lidt forskellige kreaprojekter :)

God dag blogland!

7 kommentarer:

  1. Jeg er også lige kommet i løbeskoene igen efter en lang ufrivillig pause! Er det ikke bare skønt?
    Ipoden og også min faste løbemakker, det giver bare lige en tand mere energi med god musik i ørerne!

    SvarSlet
  2. Det er super skønt - altså når dagens tur er overstået ;) Håber at jeg kan komme ind i en god rytme igen.
    Musik med tempo skal der til :)

    SvarSlet
  3. Så fedt at finde løbeskoene frem. Man får det bare så godt med sig selv. når man får gjort den slags. For mig er det spinnerskoene, der er kommet i brug for tiden.

    SvarSlet
  4. Jeg er startet på et løbeprogram, jeg er igang med genoptræning. Det er meget rart, for så har jeg noget at holde mig selv op på, og så kommer jeg afsted:)
    Håber du kommer ind i en god rytme, man bliver jo helt afhængig når rytmen er indarbejdet, men det kender du sikkert!

    SvarSlet
  5. Hurra for løbetræningen - du er sej!

    Jeg er stadig igang med mit triatlon projekt... puha, håber det går godt.
    KH Cristine

    SvarSlet
  6. Tillykke med løbeturen! Håber motivationen fortsætter :) Dejlig blog du har lavet!

    SvarSlet
  7. Frøken Garsdal: Kunne godt tænke mig at prøve spinning. Lige nu passer det bare bedst med en trænningsform, der kan klares når der lige er et hul i tidplanen :)

    Rikke: Det er også planen at jeg vil følge et program, men de første dage her har det vigtigste været bare at komme ud og lufte skoen :)

    Cristine: Tak, du er også ret sej! Hepper på at det lykkes :)

    Gowry: Tak for de søde ord. Håber også på at finde en god rytme :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails