torsdag den 26. august 2010

Ligner jeg en flodhest i de her bukser?

I skal da lige se det forløbige resultat af min krea-dag i tirsdags. Det blev til et enkelt færdigt projekt :)


I dag har vi super hygget. Allan var hjemme allerede kl.12, så vi trillede en tur ind til byen og fik ordnet lidt praktiske ting. Bl.a. fik vi indleveret vores ringe, så vi kan få graveret vores bryllupsdato i dem. På vej hjem hentede vi ungerne, og i eftermiddag har vi hygget med pandekager som Oliver og jeg bagte da vi kom hjem. Nu er ungerne gået i seng sammen i vores seng, hvor de ser tegnefilm :)

4 kommentarer:

  1. Fin kjole, bare det var mig der kunne sy det der smock (håber det er stavet rigtigt).
    Lyder som i har haft en skøn familie hygge dag.

    SvarSlet
  2. Hej MollyMy
    Tak for de søde ord, det er nu en buksedragt, men det er lidt svært at se ;).
    Jeg elsker sådan nogle hyggedage :)

    SvarSlet
  3. Det er nogle rappe bukser. Kan lige foresstille mig hvor fræk tøsen bliver når hun får dem på.

    SvarSlet
  4. Henny: Tak :) Hun bliver en rigtig filur at se på ;)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails