fredag den 20. august 2010

Ballonbukser til Møse

Så fik jeg et af mine projekter færdig. Elsker den model. Har mere stof liggende, der bare venter på at blive til flere bukser eller buksedragter.
Jeg fandt også det skønneste stof igår da jeg var i Ikea, men det må I vente med at se, for lige nu kører det i cirkler i vaskemaskinen.


Det lykkedes at fange et enkelt brugbart billede af Møsen.
I kan godt se at hun er på vej videre, ik? :)

Der røg også en hagesmæk igennem symaskinen, men jeg skal lige have syet stroppen igen inden jeg viser den frem. Trådspændingen drillede lidt.

Allan er ved at bage kransekage. Mine forældre havde sølvbryllup i tirsdags. De skal holde stor fest i morgen aften, og Allan har lovet at levere kransekagekonfekt til kaffen. Vi glæder os til et brag af en fest :)

2 kommentarer:

  1. Lækre bukser - man skulle lige have haft en tøs :)

    SvarSlet
  2. Tak :) Synes også det er meget nemmere at sy til pigerne end til drengene.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails