onsdag den 9. juni 2010

Okker gokker gummiklokker

Billedet er lånt her

Der er gang i børnerimene her hjemme. Oliver kommer næsten dagligt hjem med et nyt rim, der gentages og gentages.

Oppe i gardinerne
hænger appelsiner
ne.
Mænderne og konerne
spiser af citronerne
.

er en af favoritterne. "Er det ikke fjollet mor..?"


Og se så lige hvilket skønt billede, der ventede på mig på posthuset idag. Jeg har vundet det i en GiveAway hos hende her.


Camilla laver nogle rigtig lækre billeder, som jeg rigtig gerne vil eje flere af :) Som I kan se så er ungerne også ret begæjstrede. Jeg har fået en idé med billedet, som måske bliver til noget en dag ;) Et er helt sikkert - man kan kun blive glad af at kigge på det!


Jeg er ved at udvide ungernes garderobe med lidt hjemmesyslet sommertøj. Igår blev det til et par stumpebukser med smock i livet og i benene til Emma. De kunne godt være et par cm længere i benene, men de kan sagtens bruges. Lige nu må I nøjes med dette billede, og så må jeg se om vejret og ejertøsen er samarbejdsvillig, så I kan få et billede af dem i brug en af dagene :)

Nu vil jeg besøge jer andre i blogland inden dynerne kalder...

1 kommentar:

  1. Hej Sandie :) Hvor er jeg glad for at høre, du kan lide mit billede :) Jeg er netop lige blevet fast læser inde ved dig hehe

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails