torsdag den 24. juni 2010

Sankt Hans og selvforkælelse

Vi havde en skøn Sankt Hans aften hos mine forældre. Vi var i haven hos dem hele dagen og om aftenen grillede vi sammen med min bror og hans familie. Oliver nyder det SÅ meget og er næsten ikke til at drive ind. Han var så beskidt at han måtte i bad inden han skulle i seng, til trods for at klokken var 23.30 inden vi var hjemme.

Teltet bag Oliver er rejst fordi vi skal holde min 30 års fødselsdag
hos mine forældre på lørdag.



I dag har jeg været ude og handle til festen på lørdag, mens Allan har været hjemme med ungerne. Det er nu skønt at få sådan nogle timer helt for sig selv. Lidt selvforkælelse blev det også til. Jeg så dette fine armbånd for et par måneder siden og har tænkt på det siden, så idag måtte det med hjem. I kan se mere her.



Jeg nåede også en tur forbi biblioteket igår, hvor der lå en helt fantastisk bog og ventede på mig. Hvis ikke I allerede har haft næsen i den, så gør jeg selv den tjeneste at tjekke den ud. Jeg bliver nød til at sy en af hver, og den er kommet på ønskesedlen (selvom det nok er lidt sent) :O)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails