fredag den 21. maj 2010

Er det ikke??




Jo, jeg tror det er rigtig nok...
Det ser ud til at min meget forsømte orkidé er begyndt at sætte blomster. Den har godt nok sat nye blade det sidste stykke tid, men at den ville blomstre igen havde jeg bestemt ikke regnet med! Er det ikke en knob?

Vores pinse står i markedernes tegn. Lørdag tager vi til Skovbo Marked med ungernes Farmor og Farfar. Og mandag skal vi en tur til Græsted til Veterantræf med Mormor og Morfar, min bror og svigerinde og deres skønne Noah. Det bliver garanteret rigtig hyggeligt, hvis ellers vejret holder.

3 kommentarer:

  1. Rigtig god fornøjelse - jeg er sikker på at det bliver hyggeligt :-)

    Jeg beundrer altså dem der kan få orkidéer til at blomstre igen. Det kan jeg slet slet ikke og nu er jeg nået dertil, hvor de ryger ud, når de er afblomstret. Bliver lidt irriteret af at kigge på dem, uden blomster... Det må være manglende tålmodighed ;-)
    Ha' en dejlig pinse!

    SvarSlet
  2. Her har den bare stået og passet sig selv. Såå ingen gode tricks her fra :o)

    I må også have en god pinse smukke.

    Oliver har idag sagt at hvis vi skal flytte, så skal vi flytte ud til Nanna ;O)
    Tror du snart vi skal finde en dag hvor de kan lege?

    SvarSlet
  3. Åhhhh hvor sødt...Nanna savner også Oliver :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails