lørdag den 29. maj 2010

Ren hygge

Så må der ske lidt igen. Har ikke fået skrevet så meget de sidste dage. Der har nu heller ikke rigtig været noget at skrive om. Og jeg har som de fleste andre i blogland også været ramt af alt hvad der er sket. Har læst med på divere blogs og kan kun tilslutte mig hvad der bliver skrevet rundt omkring! Føler selvfølgelig meget med dem det er gået ud over! Håber der er faldet lidt ro over det hele, og at den gode stemning består! :O)

Her hjemme har Emma været syg igen, hun blev ringet hjem med 39,7 i torsdags og var klat hele fredagen. Men i dag er hun frisk igen. Håber snart det bliver bedre, eller at de finder ud af et eller andet når vi skal til børnelæge d. 8. juli!
Jeg har bare været træt når jeg er kommet hjem. Kan godt mærke at det efterhånden er lidt svært at finde gejsten til jobbet. Håber snart der melder sig en afklaring eller noget nyt.

I dag er der blevet ladet godt på batterierne i gode venners selvskab. Vi har været ude og spise frokost med vores skønne venner og deres vidunderlige datter. Det var rigtig hyggeligt! TAK!

I aften tror jeg at jeg skal videre med den solhat model EG jeg er igang med at klippe til. Så håber vi på at sommeren snart kommer for at blive :)
Og imorgen skal de her afprøves...


2 kommentarer:

  1. Husk godt med sømrum på den der solhat. Og evt. ri og prøve den på ejeren undervejs.

    Jeg taler af erfaring ;).

    Mvh,
    Synne

    SvarSlet
  2. Tak for rådet, kan se at jeg godt kunne have brugt en smule mere i skyggen, men det går. Må huske det til næste gang.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails