fredag den 14. maj 2010

Her er så stille...

Vi var til familiefest på Lolland igår. Min yngste fætter blev konfirmeret. Det var rigtig hyggeligt. 13000,-, et fladskærms-tv og mange andre rigtig lækre ting blev der samlet på gavebordet. Det er godt nok et andet nevau end dengang jeg selv blev konfirmeret.
Oliver blev hos Oldemor og Oldefar sammen med Mormor og Morfar, og kommer ikke hjem før i morgen. Så her er godt nok stille!

Her til formiddag har vi været en tur i Køge for at kigge i de forskellige genbrugsbutikker. Det kunne jo være at de lå inde med lidt "guld". Desværre var det ikke tilfældet. Men en cd med børnesange til bilen blev det da til.

Vi var også en tur på biblioteket efter denne bog

Og jeg går og venter på at de får denne bog hjem.
Der går nok desværre en måned endnu. Har hørt mange rosende ord om den rundt omkring, og glæder mig til at se hvad den gemmer på.

Allan er ved at bage banankage så i aften står den på film, hygge og kage.

God fredag!

5 kommentarer:

  1. Hej Sandie - jeg skylder dig en lille gave - fordi du fik gjort mig opmærksom på min brøler :-) Gider du sende mig din adresse :-) Min mail er christina.skaroe@gmail.com - nu har jeg revet indlægget af og må vist lave det hele om :-( Alt afhængigt om vinderne henvender sig.. tak skal du altså have :-) kærligst fra C

    SvarSlet
  2. Ihhhh kunne godt lige spise et stykke af Allans banankage ;-) Glæder mig til at se hvad der kommer ud af dit bibliotekslån. Det er længe siden jeg leverede min sybog retur og så har det sørme stået stille lige siden. MEN har i dag fået købt nye voksduge til spisebordet...Jubiiiii....

    SvarSlet
  3. Christina: Hvor er du sød :O) Har sendt dig en mail.

    Mille: Ja, vi må se hvad det bliver til med bøgerne :O) Har jo mange andre projekter i støbeskeen også. Lyder spændende med nye duge.

    SvarSlet
  4. Tak for din besked hos mig. Bukserne er syet efter Elsebeth Gynthers bog. Som min mor pludselig kom med, hun mente lige det var noget for mig. Hvor heldig kan man være. Melder mig som fast læser, glæder mig til at se hva du får ud af bøgerne :)

    SvarSlet
  5. Jeg kan næsten heller ikke vente til biblioteket får bogen hjem. Det ender nok med at jeg køber den istedet. Har også hørt at der skulle være mønster på den skønneste sommerhat i :O)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails