mandag den 10. maj 2010

Dag 2

Så er det dag to på bloggen, og stadig ingen besøg (tror jeg)...

Måske jeg skulle fortælle nogen at den er her ;o)

Da jeg kom hjem i dag var Emma lige i humør til at udforske fødderne og den der gå-teknik lidt mere. Hun bliver bedre, men har stadig ikke helt styr på det. Oliver nåede at fange hende med kameraet et par gange lige inden hun faldt.

Senere blev det til et fælles bad med hvin og skrig og en masse vandplaskeri.

Vi har ændret vores gamle hjemmeside, så den linker her til, så håber vi på at der bliver lidt mere aktivitet og opdateringer igen. De gamle billeder og ønskesedler kan I stadig finde via linket her til højre.

Og så lige mine seneste indkøb til diverse projekter...

Viskestykker fra Netto, filtblomster fra Søstrene Grene og lidt stof fra skabet. Hvad mon gemmer sig i det?

Og dagens indkøb, til et projekt jeg glæder mig meget til at komme igang med!

1 kommentar:

  1. Ihhhhh en fin blog!!! Hvor er det fedt søde - super idé - her vil jeg rigtig tit kigge forbi. Ved du godt at jeg synes du er fantastisk? :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails