søndag den 30. maj 2010

Søndag

I dag har været ren hygge.

Dagen startede med at Allan og ungerne stod op, og jeg fik lov til at sove længe - Aahhh! :O)

I formiddag har jeg afprøvet opskriften på hinbærsnitter som jeg har fundet hos hende her.


Og en opskrift på hjemmelavet müslibarer måtte også lige afprøves. Den er fundet her.

Begge opskrifter kan varmt anbefales!

Med begge dele under armen drog vi afsted til eftermiddagskaffe hos mine forældre. Til stor glæde viste det sig at min bror, svigerinde og dejlige fætter Noah også var der :O)

Der har også været tid til at røre symaskinen lidt, men det færdige resultat må I have tilgode til imorgen, for nu er jeg landet på sofaen og gider ikke lave mere i dag.

Og så har vi fundet en anvendelse af skålene fra Netto.

2 kommentarer:

  1. Gleder meg til å se sy-prosjektet ditt, spennende:)

    ...Så jo utrolig godt ut det du har laget her
    *gomle*

    Ha en strålende mandag og en god start på en ny uke.

    Klem Ida Susanne

    SvarSlet
  2. Ja det var rigtigt hyggeligt at få besøg af jer alle sammen i går og til orientering for alle: Hinbærsnitterne og müslibarernr var superlækre. De kan varmt anbefales.

    Også jeg beundrer dine sy-projekter og al den energi du har til at gennemføre dem!

    K&K fra din mor

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails