tirsdag den 25. maj 2010

Kryds lige fingre

Jeg har lige sendt en ansøgning afsted, så nu venter jeg bare på at jobbet bliver mit :)
Jeg er blevet opsagt og har kun to måneder tilbage på mit job, hvis ikke skuden vender igen meget snart. Men det her job er et jeg rigtig godt kunne tænke mig, ikke bare et jeg gerne vil have fordi jeg skal lave et eller andet, men noget jeg rigtig godt kunne tænke mig!
Nu må vi se hvordan det går...

Ud over at skrive ansøgning, så er aftenen blevet brugt at lægge lak på mine negle, noget jeg meget sjældent gør. Men når jeg så tager mig tid til det føles det bare så godt :)

Hvad har du brugt din aften på, og hvad er dit drømmejob?

Og så vil jeg da lige takke for den store interesse for min blog :) Det havde jeg ikke lige regnet med da jeg startede med at skrive for 16 dage siden.

4 kommentarer:

  1. Uhh hvor spændende Sandie! Jeg krydser alt hvad jeg kan... :-)

    Nu er jeg jo selv grafiker, men har ikke en decideret grafiker-stilling jeg går og drømmer om. Lige nu er jeg godt tilfreds med det jeg har, men kan dog mærke jeg trænger til udfordringer. Er kørt lidt surt i den type opgaver jeg har haft på det seneste... Men så må jeg lave lidt mere grafisk arbejde herhjemme. ;-)

    Kh. Tine

    SvarSlet
  2. Taaak :)

    Det er slet ikke en grafikerstilling jeg har søgt :) Men noget helt andet. Jeg er kørt lidt sur i det grafiske, men finder stor tilfredshed i de administrative opgaver jeg efterhånden har mange af. Og så trænger jeg måske bare til lidt luftforandring efter 10 år i branchen :)

    SvarSlet
  3. Hvor spændende Sandie! Gik vist bare ud fra at det var en grafiker-stilling. ;-)

    Krydser alt hvad jeg kan... Husk en update så jeg ikke er helt kludret sammen af at krydse om en måned. ;-)

    Kh. Tine

    SvarSlet
  4. Tak, og skal nok komme med en update ;)

    Knus

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails